Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 8, 2013

8 JANUARI 2013- THE DATE MADE ME REALISE I'M GETTING OLD :')

 
 
hye hye dan hye!
Selamat Tahun Baru Semua! okayy tau tau lambat -.- tak kira ahhh lambat pun janji ucap jugak kan? :D ni la padah bila malas nak update.. hewhew.. sorry ahh. memang semenjak ada twitter ni semua benda nak luah kat dia. senang dan ringkas.. takde nak panjang2 bagai kan :P
Okayy tahun ni umur saya cukup 18 dan baru beberapa jam yg lalu dah jadi belated birthdayy! ^^ hehe tua sudah aku -.-' eh! bukan tua, dah matured~ haa ni baru sedap sikit dengar xD *elehh dah tua tu tua jugak la kann..-.-* hehe, tak kisah la apa2 pun yg pastinya HAPPY BIRTHDAY 18TH to ME! :D hari semalam nothing special pun yg berlaku just ada pengembangan hati masa pagi tu sikit xD thanks awok!<3 tapi tambah mengujakan ialah petang tadi itew dapat call dari MPH Bookstore cakap dah diterima bekerja.. wah3 sungguh ku tak sangka! 
Saya dengan kawan baik forever saya, Azureen tu pergi la Amanjaya Mall hari ahad yg lalu. *apesai tetiba formal sangat ni?o.O* okey abaikan -.-' tak camni cita dia,, aku ngn reen p AM ahad tu, kami jalan merata kot cari kerja.. susah jugak sebenarnya. tanya banyak tempat last2 isi nama segala bagai tu kat 2 tmpat jew iaitu MPH dgn POLO. sooo saddd~ tak kisah la kan.. tapi kami dua sangat2 la berharap dapat tawaran dari MPH tu. entah la kenapa tapii sangat sangat menunggu call dari depa..and you know what,, at last penantian berakhir! aku dapat call dari depa petang tadi masa dekat JV CERGAS baru lepas latihan drive. hahaha sangatlah excited kalau hampa nak tauu! dengan sepantas kilat sekuat guruh aku pun terus la call mek sorang tuu. tapi sedihnyaa dengar bila dia cakap takde org call dia pun~ :( 
Sedih wehh hampa taktauu. kami ni mana boleh berpisah. pi mana2 semua sekali. dekat sekolah tu kalau tak melekat sekali memang tak sah. siap kena cop less lagi -.-' *part ni memang buat aku panaihh hati* kan bagus, kalau dapat kerja pun sekali memandangkan kami mintak pun sekali~ :( atleast time rehat boleh rehat sekali :D tapi kenyataannya bukan begituu :( hmm takpa la reen, aku harap hang dapat jugak kalau tak kat situ pun, dalam bangunan yg sama jugak dengan aku :') aminnnn.
maybe berita ni merupakan hadiah birthday aku untuk tahun ni.. i mean yang tepat 8 haribulan kann.. hadiah lain akan menyusul tapi bukan pada tarikh keramat tu dah :'( takpelahh masing2 busy.. dok jauh susah nak jumpa.. so terimalah kenyataan sedih ini~ :(
Last but not least, *sambilpegangtrofi* terima kasih kepada semua rakan-rakan yg setia mengingati diri ini disamping memberikan sokong padu kepada saya. ucapan daripada kalian sangat saya hargai! *amboii macam menang award la pulak-.-* hahaha! k pedulikan :P okay rakan2. terma kasih! aku nak list semua ikut turutan setakat yg aku ingat.. k ready! PUTERIIZZATI, MAMA ZARINA, JEFFREY, FARAHANIM, ARIFFI, AIMIAMALINA, ELINAFARIENA, NAZMISYAH, AZUREENSHARINA, ADIBAH dan ramai lagi dekat twitter deangan facebook. tadi tu setakat top 10 je n masa wish pun lebih kurang je.. thankyouu uolss :') azureen sepatutnya jadi org first tapi dia terlena pukul 11.51 p.m. kesian dia. tulis semua dah simpan dekat draft then tunggu punya tunggu tengok tertido -.-'
haha takpe syg, janji hg ingat sudah mencukupi :) lagi nak tambah mencukupi tu kalau ada hadiahh.hahaha k JK! aku ingat lagi, hadiah befday aku tahun lepas hg kata nak bagi, sampai sekarang tak bagi2 lagi -.-' hehe, actually kita sama je. aku pun tak bagi gi.. :P 
Okayy la sudah cukup sudah sampai disini saja~ tudiaa tadi awai2 ingat nak post pendek ja sebab takda idea. tengok2 melarat jadi panjang lebaq -.- haihhh~ hmmm maybe sebab nak lepas rindu lama dah update jugak kot? heeee~ hmmm okay dah dah dah! satgi lagi terlajak :3 
Okey sweetiee my blog, take care of yourself kay? kalau bersawang tu sapu sendiri kay? itew busy nak kerja lah~ hehehe :P pray for me esok! my first day kerja on 9TH JANUARY 2013~
 
Pleasure, 
^^~CikAnne~^^

No comments:

Post a Comment