Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 21, 2011

ku menunngu by rossa.

ku menunggu
menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini tuk menunggu mu

 cintaiku
ku berharap kau kelak kan cintai ku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku


haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

 datang kepada ku
ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sedar betapa aku cintaimu
akan selalu setia tuk menunggu mu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu
 
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu



haruskah ku bilang cinta hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
dan aku tetap menunggu
 

ku tetap menunggu 
(aku tetap menunggu)
ku tetap menunggu 
(aku tetap menunggu)
 
lagu nih mmg btoi2 kena kat bff aku,azureen dan aku jgk. cuma 'menunggu kau putus dengan kekasihmu' tu ja xkena kat aku. n yg paling pnting, mnunggu ego 'dya' jatuh. bila la agknya~

ok,tata~ n salam~

No comments:

Post a Comment