Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, October 23, 2011

ExamExamExam -_-'

assalamualaikum..

hye semua yg super hot2 dan blogger2 yg cuns2 dan cutes2 sekalian!! ^^
ish, overnyaa akuh. ==' okeh, telebey syiok sebab tu jadi lagu nih..heheh.
btw,esok hari last exam..syiok xterkata lah(act, ada g.. paper sivik ngn pj -.-)
ala, subjek tu xmasuk spm pun nanti. so, consider sebagai xpenting lah yee. hee^^
dan paper tu pun lmbat lgi. ahad mmgu depan ni dan cuma bulat bulat jew. so xperlu la nk risau terok xD

cumanya nak risau dekat paper physic,chemist,bio,addmath,akaun yang paper 2 yg susah thap dewa gaban ah.ok tipu. sebenarnya xlah susah mana sgt pun.boley ja klau aku pham dan study bebaik. cuma AKU jah yg xleh jwab. sebabnya mmg xpham pun klau aku study terok macam mana sekalipun. rasa macam taun ni terbuang camtu~~ ja tanpa something yg betul2 bfaedah utk aku bawa sampai spm nanti. hmm.. azam kuat cmna pun xmenjadi jugak. ish3 ;'( cmna la taun depan. memang nak kena rush. nak kena jugak ni cari senior2 yg bijak pandai buat tusyen free kat aku. hehe :P


 p/s: gambar ini telah diedit ye hingga jdi jdi putih lepak gini. jgn pecaya gmbar ni.bajet semata:DD
gambar ni masa tengah bedah katak dekat lab bio. sewonokk sangat walaupun pada mulanya tersangat la geli nak muntah bau kloroform+katak yg hanyir bau darah nih. what a nice experient i had la that day ;)

sempat lagih posing nih.:P eksekiusme ya, bkn posing nahh. ni candit kot. azureen punya keja ni. tgh makeup tudung tetiba ja dia snap pic nih. -.-' tpi alang2 dah candit kn... edit saja ^^


okeh2, wish me luck okeh.. thanxthanxthanx ;) sayangs you all lahh.. muahhhs<3
sekian dari saya yang superohsemohsemohsem baik gila ni.. *sapa  nk muntah sila tunaikan hajat anda^^* hahahahaha!! perasan tahap gaban betol =='

ok,assalamualaikum w.h.b ;)


No comments:

Post a Comment